

Bullets over Lipscani
Teatru: | Teatrul Godot |
Durată: | 1h |
Regia: |
Regia
![]() |
Descrierea spectacolului
“Spectacolul este savuros, transformând nuvela lui Woody Allen într-o comedie alertă, plină de ritm, în cheia clasicelor “film noir” americane ale anilor ’40.
Cele două personaje principale – detectivul şi tânăra femeie misterioasă care îl angajează pentru a-l găsi pe Dumnezeu (a cărui existenţă trebuie demonstrată dacă vrea să obţină o notă mare la lucrarea sa de masterat) – mitraliază replici cu aceeaşi uşurinţă cu care gloanţele le scapă din revolverul ascuns fie în buzunarul trenciului de detectiv, fie printre blănurile studentei care îşi schimbă mereu identitatea. Conţinutul acestor replici este, desigur, unul filozofic: existenţialiştii în frunte cu Sartre să îl fi omorât pe Dumnezeu, se întreabă detectivul chemat la secţia de poliţie să identifice un cadavru care se potriveşte portretului Celui Dat Dispărut. Sub acoperirea personajelor schematice din filmele poliţiste, Woody Allen strecoară o viziune ironică, îmbrăcată în tone de umor, asupra intelectualului contemporan, pierdut în labirintul reflexiei filozofice. La urma urmei, ce poate fi mai “sexy” decât un bordel în care fetele sunt specializate pe teme din opera marilor autori, începând cu Dostoievski şi terminând cu Proust.
În rolul unui detectiv a la Humphrey Bogart, plin de nerv, gata oricând să fenteze chiar şi Moartea câştigând un joc pe calculator de Mortal Kombat, Dan Rădulescu face dovada unei disponibilităţi histrionice veritabile, generând permanent surpriză. Smaranda Caragea intră cu uşurinţă în pielea unei întregi serii de femme fatale, accentuându-le depotrivă profilul “psihologic.”
Un spectacol pe care trebuie să-l vedeţi, într-unul din locurile cele mai active scene ale teatrului idependent, Godot Café Teatru.” — Anca Ionita – TimeOut
* Cel mai bun actor în rol principal la FNTI 2013 – Cătălin Babliuc
* Nominalizare pentru cel mai bun actor în rol principal la FNTI 2013 – Dan Rădulescu
* Cel mai bun actor la Maratonul Teatrului Independent 2012 – Cătălin Babliuc
* Cel mai bun regizor la Maratonul Teatrului Independent 2012 – Eugen Gyemant
Limita de vârstă: 16 ani
Teatrul Godot funcționează sub forma unui Café-Teatru. Rezervările la mese se vor face în ordinea achiziționării biletelor, indiferent de platforma de pe care cumpărați biletele. De asemenea, această rezervare se anulează dacă nu vă veți prezenta în sala de spectacol cu 15 minute înainte de ora începerii spectacolului. Vă recomandăm, totuși, să ajungeți cu cel puțin 45-30 de minute înainte de ora anunțată, pentru a putea prelua comenzile dvs. de la mese cât mai prompt și eficient. Ne dorim să vă oferim o experiență plăcută pe tot parcursul spectacolului, de aceea, servirea la mese se oprește pe toată durata reprezentației.
IMPORTANT
-Este obligatorie respectarea locurilor marcate in sala.
-Dupa incepera spectacolului accesul publicului in sala nu mai este permis.
-Pe durata spectacolului publicul este rugat sa inchida telefoanele mobile, iar fotografierea, filmarea si inregistrarea audio nu sunt permise.
-Va rugam sa respectati ora de incepere a spectacolului, scrisa pe bilet. Spectacolul incepe in cel mai scurt timp, odata cu incheierea tuturor pregatirilor tehnice necesare.
-Ratarea vizionarii unui spectacol din cauza neprezentarii la ora anuntata, nu da dreptul la returnarea costului biletului sau l;a utilizarea lui la o prezenta ulterioara.
-Biletele pot fi schimbate sau contravaloarea lor poate fi returnata doar in cazul anularii/reprogramarii spectacolului.
-Din respect pentru actori si spectatori, va rtugam ca in timpul spectacolului, sa tineti telefoanele inchise, pe modul Avion sau Silentios si sa pastrati linistea.